نوشته شده توسط : سیمین

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره توسان بیچ بهترین و زیبا ترین هتل کوش آداسی ترکیه می باشد که در سال 1962 در ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 377 اتاق زیبا می  باشد که 286 واحد رو به ساحل دریای زیبا و آرام مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه برای کودکان زیر ۶ سال درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز داشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل خدمات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل آرورا کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های خوب کوش آداسی ترکیه هتل 4 ستاره آرورا است که در کنار ساحل شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در منطقه لانگ بیچ در فاطله 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی ترکیه واقع شده است. هتل در مجموع از 92 اتاق خوب تشکیل شده است. هتل تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا شهر باستانی افسوس 18 کیلومتر فاصله دارد. هتل آرورا کوش آداسی ترکیه امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

 امکانات هتل آرورا کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز برای مسافران تور ترکیه، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تهویه، بار و...

 

 

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا ترکیه احداث شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . طراحی اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان می باشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است که توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جلب کرده است.

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است .در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی ترکیه متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.

آسپندوس ترکیه آنتالیا

از نظر مکانی آسپندوس مهمترين موقعیت شهر پامفیلیا ترکیه است. ريك يكي از شهرهاي آنتاليا ترکیه می باشد تئاتر آسپندوسترکیه كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود. مسافران تور ترکیه می توانند بروند به این تئاتر دیدن نمایند.

 

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.


هتل آرمیس ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره آرمیس ازمیر ۱۵۰ متر تا نمایشگاه بین المللی شهر فاصله دارد ایستگاه قطار و ایستگاه مترو  Basmane در ۷۰۰ متری و همچنین فرودگاه Adnan Menderes در ۱۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره واقع شده است.از هتل تا میدان Eylul تنها ۵ دقیقه فاصله می باشد که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

 

 

 امکانات هتل آرمیس ترکیه:

هتل آرمیس دارای ۷۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته  وسوئیت های خانوادگی است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه نوروز 95می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ،اتاق ها و امکاناتی ویژه معلولین، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برا ی مسافران تور ترکیه نوروز 95می باشد. میهمانان هتل آرمیس می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما کسب نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. خدمات این هتل به صورت آل می باشد همچنین هتل آرمیسخدمات لوکس منحصر به فردی را ارائه می دهد  ودر رستوران  برای مسافران تور ترکیه نوروز 95صبحانه ، ناهار ، شام ، نوشیدنی و میان وعده  سرو می گردد.

 

از جمله خدماتی که هتل آرمیس ارائه می دهد می توان به  اتو کشی ، امکانات اتاق VIP ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی تور ترکیه نوروز 95می باشد.


هتل یوناتن ازمیر, ترکیه

هتل 3 ستاره یوناتن ازمیر از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است طوری که تا فرودگاه بین المللی  Adnan،تنها ۲ کیلومتر را باید پیمود.همچنین این هتل ۳ ستاره ۲۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. شما میهمانان تور ترکیه نوروز 95 می توانید از امکانات این هتل استفاده کنید. 

امکانات هتل یوناتن ازمیر:

هتل یوناتن ازمیر دارای ۴۸ اتاق با امکانات مدرن رفاهی از جمله سرویس اینترنت بی سیم می باشند. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا دارند و درآن ها تلویزیون و ماهواره و یک بار کوچک وجود دارد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد؛ جلوگيری می کند. اتاق های هتل یوناتن مجهز به تهویه مطبوع ، روزنامه ،گاوصندوق و گرمایش می باشد. صبح ها میهمانان تور ترکیه نوروز 95 در هتل می توانند از صرف یک صبحانه سنتی ترکی لذت ببرند. برای نهار وشام انواع غذاهای ترکی و بین المللی دررستوران هتل سرو می شود. در بار هتل انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی سرو می شود. میهمانان تور ترکیه نوروز 95 در هتل یوناتن می توانند با پرداخت هزینه اضافه از سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنند. کارکنان این هتل به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

در ایوان مخصوص هتل یوناتن ازمیر، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه نوروز 95 مي باشند.يک صرافی نيز جهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. در باغ هتل استراحت کنيد.کارکنان هتل یوناتن به زبان  انگلیسی و ترکی مسلط هستند. از جمله خدماتی که هتل یوناتن ارائه می دهد می توان به : ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،صرافی و فکس و کپی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

_پرینسس2.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره افسوس پرینسس کوش آداسی در دامنه کوهای زیبا و در کنار باغ های سرسبز و مشرف به دریای زیبای اژه واقع شده است. این هتل نزدیک شهر سلجوق و سایت باستانی افسوس قرار دارد. هتل در مجموع از  352 اتاق های مجهز تشکیل شده است. هتل با فرودگاه بین المللی ازمیر 75 کیلومتر فاصله دارد.تور کوش آداسی ترکیه بهترین سفر را برای مسافران خود فراهم کرده است.

_پرینسس3.jpg

_پرینسس4.jpg

امکانات هتل افسوس پرینسس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، 9 کافه، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، کافی نت، اسپا، تنیس، والیبال ساحلی، حمام ترکی، سونا، آیروبیک، ماساژ، مرکز مراقبت از پوست، مرکز بدنسازی، بیلیارد، سرگرمی های شبانه و موسیقی زنده و ...

.jpg

بهترین هتل 3 ستاره آسنا که در فاصله 3 کیلومتری از مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و در مجاورت ساحل دریای اژه احداث شده است. این هتل در مجموع از 103 اتاق تشکیل شده است که هر اتاق امکانات عالی دارد. این هتل در سال 2011 مورد بازسازی قرار گرفته است. تور کوش آداسی هتل های بسیار خوب و مکان های دیدنی زیبا برای مسافران فراهم می کند.

_3.jpg

_4.jpg

امکانات هتل آسنا کوش آداسی:

رستوران مجلل، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، استخر کودک، اینترنت وای فای رایگان، ماساژ، تهویه، گرمایش، خدمات خانه داری، فکس و کپی و...

 

  مطالب مرتبط:

 

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است این هتل یکی از بهترین ساحل های شنی را دارا می باشد ساحلی بی نظیر و فوق العاده که زیبایی هتل را در نظر مسافران تور ترکیه دوچندان نموده است. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به دارای فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. این هتل اقامتی دوست داشتنی و راحت را به میهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه می توان به باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار،  دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های معروف ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه از جمله هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 دوباره سازی شد. این هتل در روبروی مسجد کبود بنا شده است و در مجاورت دریای مرمره قرار دارد. هتل آلزر استانبول به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل از شش طبقه که شامل 22 اتاق می باشد تشکیل شده است و مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. فاصله هتل تا وسایل نقلیه شهری 50 متر است. در هتل صرافی نیز قرار دارد تا مسافران تور ترکیه بتوانند بدون اتلاف وقت مبادلات ارزی خود را انجام دهند.

از جمله امکانات هتل آلزر استانبول ترکیه می توان به : رستوران با منوی انواع غذاهای خوشمزه , مجهز به سیستم تهویه , اینترنت , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , خدمات نگهداری از اطفال و ... اشاره نمود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور ترکیه به ارمغان می آورد.

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه,هتل های سه ستاره ترکیه استانبول,هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه در شمار هتل های چهار ستاره استانبول قرار دارد و به علت واقع شدن در قلب استانبول ، میدان تقسیم ، یکی از مهمترین مناطق استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. هتل تکسیم گونن استانبول برای مسافران تور ترکیه انتخاب مناسبی است زیرا به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است. در اطراف هتل سالن اپرا، تئاترهای گوناگون، گالری های هنر، کافه و بارهای متعدد وجود دارد که از دیگر مزایای دسترسی راحت این هتل به اماکن تفریحی استانبول محسوب می شود.

طراحی این هتل چشم گیر است به طوریکه نمای آن از مرمر و سرامیک می باشد . کلیه اتاق ها لوکس و مجهز به امکانات کامل می باشند. در صورت اقامت میهمانان تور ترکیه سه روز یا بیشتر در هتل، در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه از آن ها پذیرایی خواهد شد و اگر هم بیشتر از یک هفته در هتل اقامت داشته باشند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. در هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه,هتل های ترکیه استانبول,لهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل هیلتون ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و از هتل های شیک و لوکس ترکیه می باشد. این هتل در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است و تنها 24 متر با آن فاصله دارد. همچنین هتل هیلتون در 3 کیلومتری دریا قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های بزرگ و زیبا می باشد که منظره ای تماشایی از شهر را به میهمانان تور ترکیه هدیه می دهد. میهمانان می توانند از امکانات استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی هتل هیلتون بهره ببرند.

این هتل دارای 7 سالن غذاخوری متنوع می باشد که  انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود.

از دیگر امکانات هتل هیلتون استانبول ترکیه می توان به زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل آوانگارد استانبول ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول می باشد. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد از این رو برای مسافران تور ترکیه که قصد خرید در استانبول را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. هتل آوانگارد دارای 84 اتاق تمیز می باشد و دارای سه سوییت است. اتاق های هتل ضد صدا می باشند تا میهمانان تور ترکیه بتوانند در آرامش کامل در هتل استراحت نمایند. همچنین در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از شما مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانان هتل آوانگارد استانبول ترکیه می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی , سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و ... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که شما گردشگران تور ترکیه 94 بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فروم استانبول ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است زیرا در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم قرار گرفته است . این هتل در چند قدمی جاذبه های گردشگری شهر ترکیه واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای گردشگران تور ترکیه به حساب می آید . در نزدیکی هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ، کافه و بارهای گوناگون وجود دارند. نمای این هتل از مرمر و سرامیک می باشد و با معماری زیبا طراحی گردیده است . تمامی اتاق ها شیک و مجهر می باشند. میهمانان تور ترکیه اگر سه روز یا بیشتر در هتل اقامت نمایند در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهند شد و اگر هم بیشتر از یک هفته بمانند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معروف ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 از این دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده که توجه بسیاری از گردشگران تور ترکیه را به خود جلب می نماید. در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از گردشگران تور ترکیه و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر ترکیه  را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی در تور ترکیه 94 جای خوبی بای استراحت است.

 

مسجد ینی جناب احمد بزرگترین مسجد عثمانی ها در آنکارا به حساب می آید. این بنای عظیم و زیبا را استاد سینان معروف ، معمار چیره دست قرن شانزدهم طراحی کرده و ساخته شده است. اگر چه منبر و محراب این مسجد از جنس مرمر سفید می باشد اما خود مسجد از سنگ آنکارا که سنگ سماق قرمز رنگ است ساخته شده و نمونه ای از کار ظریف دست محسوب می شود این بنا در خیابان اولوجانلار قرار دارد. این مسجد یکی از جاذبه ها و مناطق دیدنی در تور ترکیه 94 می باشد که دیدن آن را به شما توصیه می کنیم



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلبا ترکیه آنکارا

هتل آلبا ترکیه آنکارا  چهار ستاره

هتل آلبا ترکیه آنکارا

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا ترکیه محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل ترکیه داراي 80 اتاق مي باشد. هتل آلبا ترکیه آنکارا دارای فضایی دلنشین و آرامش بخش می باشد که مسافران تور ترکیه از جمله مسافرینی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند.. امکانات هتل آلبا ترکیه آنکارا شامل , سونا , اتاق سلامت و آب گرم , ماساژ , حمام بخار و حمام سنتی ترکی می باشد. اکثر اتاق ها دارای شیشه های دو جداره می باشند که از هر سرو صدایی دور می باشد و فضایی برای استراحت مسافرین تور ترکیه فراهم کرده است. هتل دارای صرافی می باشد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان کوتاه انجام دهید. همچنین آرایشگاهی در هتل آلبا ترکیه آنکارا وجود دارد که در طول اقامت می توانید آراسته و مرتب باشید . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و دلچسب آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل آلبا ترکیه آنکارا

هتل آلبا ترکیه آنکارا

هتل آلبا ترکیه آنکارا

 

مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94

تور ترکیه عید 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلبا ترکیه آنکارا,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 "پربازدیدترین هتل"

 این هتل دارای امکاناتی مثل  سرویس نگهداری کودکان برای آرامش خاطر خانواده ها میباشد تا خانواده ها سفر راحت  و آرامی را داشته باشند.  امکانات تفریحی این هتل شامل استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . این هتل شامل اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین است و همچنین شامل مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش میباشد. دارای خدماتی چون خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و فکس و کپی میباشد . سایر امکانات این هتل شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده پذیرش گردشگران تور ترکیه میباشد ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ و منطقه پاک و بدون سیگار میباشد.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

 هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول دارای امکان سرویس نگهداری کودکان میباشد تا خانواده ها به راحتی و با آرامش خاطر بتوانند سفری خوش را داشته باشند و همچنین دارای امکانات تفریحی چون سونا ، استخر ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات مناسب برای معلولین می باشد . این هتل دارای خدمات خانه داری ، امکانات اتاق جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، خدمات تورها و همچنین فکس و کپی میباشد. سایر امکانات این هتل نیز شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مهمانان و گردشگران تور ترکیه است، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه و بار میباشد.

 هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

 

هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال ترکیه استانبول,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

هتل آمباسادر ترکیه کمر


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آمباسادر ترکیه کمر ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امیرا استانبول ترکیه

هتل امیرا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل امیرا استانبول ترکیه در یکی از مناطق خوب استانبول واقع شده است و به قسمت های اصلی شهر نیز نزدیک می باشد.اتاقهای هتل بسیار تمییز و مرتب می باشد و با دکوراسیونی زیبا طراحی و چیدمان شده است. هتل امیرا استانبول ترکیه دارای اینترنت وایرلس می باشد که در همه قسمت های هتل قابل استفاده است. پشت بام هتل امیرا استانبول ترکیهمنظره ای دیدنی از شهر زیبای استانبول دارد.کارکنان هتل به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشند هتل امیرا استانبول ترکیه به مرکز شهر و مراکز دیدنی و گردشگری نزدیک می باشد و با پنج دقیقه پیاده روی به قسمتهای دیدنی شهر زیبای استانبول میتوانید برسید. به مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی بسیار نزدیک هستید. تاکسی برای مسافران تور ترکیه همیشه مهیا و آماده می باشد. از دیگر امکانات هتل امیرا : سالن کنفرانس برای جلسات مهم مسافران تور ترکیه , سالن ورزشی , پارکینگ رایگان , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرو صبحانه در اتاق , همچنین تسهیلاتی ویژه برای معلولین عزیز تا این عزیزان نیز در طول سفر خود از اقامتشان لذت ببرند.

 مطالب مرتبط :
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل امیرا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه زیبای پرا واقع شده است و دارای مرکز فرهنگی، هنری  است . سالن ناهارخوری و غذاخوری زیبا و متنوع دارد که می توانید از این فضاها استفاده نمایید و لذت ببرید . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه رستورانی با چشم انداز فوق العاده از شاخ طلایی و مرکز قدیمی شهر استانبول ترکیه دارد. خیابان پر رفت و آمد و جذاب استقلال تنها چند دقیقه با هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه تنها با کمی پیاده روی می توانید به مراکز دیدنی و مراکز خرید و مترو و اتوبوس برسید. اتاق های زیبا و بسیار تمییز هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه دارای بوفه ای که شامل قهوه و چای و نوشیدنی و تنقلات می باشد دارد. همچنین اتاقها دارای مینی بار و لب تاپ و  صندوق الکترونیکی دارند . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل و تلویزیون صفحه تخت برای اتاقها با دکوراسیون زیبا طراحی و چیدمان شده است. بوفه صبحانه با سلیقه ها و ذائقه های متفاوت مهیا می باشد حتی می توانید صبحانه مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت ببرید . سالن زیبای ناهار خوری رستوران در طبقه همکف در کنار لابی می باشد. سالن ویژه بدنسازی و تناسب اندام بوتانیکا و حمام آب گرم ,حمام بخار، سونا ،  حمام ترکی که برای آرامش اعصاب بسیار مفید است, استخر سرپوشیده که زمانی را برای آرامش و استراحت می توانید در استخر بگذرانید . با پیاده روی در کوتاه ترین زمان به موزه پرا بروید، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی استانبول را بازدید نمایید. فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه هتلی مناسب ویژه اقامت خانوادگی مسافران و گردشگران تور ترکیه می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه  پنج ستاره

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه واقع در میدان تقسیم می باشد که به خیابان استقلال بسیار نزدیک می باشد. وسایل حمل و نقل و همچنین مترو به هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه بسیار نزدیک می باشد. هتل تا فرودگاه آتاتورک بیست کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 390 اتاق می باشد که با طراحی زیبایی چیدمان شده است. هتل دارای اینترنت وایرلس می باشد که در همه بخش های هتل قابل استفاده می باشد. هتل دارای امکاناتی می باشد از قبیل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه , سرویس شبانه روزی , خدمات نگهداری از اطفال , فروشگاه که لوازم و مایحتاج و حتی سوغاتی نیز می توانید تهیه نمایید . مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لاندری , صرافی که می توانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام بدهید. آسانسور , استخر روباز و سرپوشیده , حمام سنتی ترکیه , حمام بخار , اینترنت رایگان , ترانسفر و بدرقه فرودگاهی , اتومبیل برای کرایه . , مسافران تور ترکیه می توانند از اتومبیل کرایه برای رفت و آمد و آسایش خود استفاده کنند. همچنین مسافران تور ترکیه به علت نزدیک بودن هتل به مراکز خرید و خیابان استقلال می توانند سریعتر به خرید و گشت و تفریح خود بپردازند.

 هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه  چهار ستاره

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه در منطقه لاللی استانبول ترکیه واقع شده است. هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه در مجاور دیواره تاریخی شهر زیبای استانبول ترکیه واقع شده است. مسجد زیبا و تاریخی ایاصوفیه در یک km هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه قرار گرفته است. این هتل دارای 140 اتاق می باشد. در روبه روی این هتل ایستگاه تراموا قرار گرفته است که مسافران تور ترکیه می توانند از ترموا برای رفت و آمدشان به مرکز شهر استفاده نمایند. میدان تقسیم در چهار km هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه می باشد. هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه تا فرودگاه آتاتورک 12 km فاصله دارد. امکانات هتل : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس و پذیرش به صورت شبانه روزی , حمام سنتی و ترکی , اتاق ماساژ و اسپا , جکوزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , انبار , اینترنت رایگان , صرافی که مسافران تور ترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند. سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , سالن مجهز کنفرنس .

 هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه در نزدیکی جاذبه های گردشگری استانبول ترکیه قرار گرفته است. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای 54 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل برای خود یک صرافی دارد که مسافران تورترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند. همچنین هتل دارای سرویس مراقبت از کودکان عزیز نیز می باشد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای استخری سرپوشیده مناسب فصول مختلف دارد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی که در مدت زمان اقامت مسافران تورترکیه آراسته و مرتب باشند. اتومبیل برای کرایه و همچنین سیستم فکس و کپی و آسانسور می باشد .

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری ترکیه

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه در منطقه بومونتی استانبول که تازه تاسیس می باشد قرار گرفته است. فاصله هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه با اتومبیل فقط  20 دقیقه با منطقه قدیمی و تاریخی سلطان احمد و 10 دقیقه هم با تنگه زیبای بسفر می باشد . این هتل دارای 203 اتاق زیبا و تمیز می باشد که طراحی و دکوراسیونی زیبا چیدمان شده است. اکثر اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در هتل مرکز سلامتی و ماساژ به صورت انفرادی برای هر شخص وجود دارد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , استخر , حمام سنتی ترکیو حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و اتوشویی که مسافران تورترکیه در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند , هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای صندوق امانات , اتومبیل برای کرایه که مسافران تورترکیه برای تفریح و گشت و گذارشان از هتل کرایه نمایند.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدورا استانبول ترکیه

هتل آدورا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل آدورا استانبول ترکیه

هتل آدورا استانبول ترکیه در مرکز شهر زیبای استانبول قرار گرفته است. هتل آدورا استانبول ترکیه با مرکز گردشگری استانبول تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آدورا استانبول ترکیه در مجموع دارای پانزده اتاق تمییز و زیبا می باشد اتاق های هتل آدورا استانبول ترکیهمجهز به اینترنت وایرلس است. همچنین به ایستگاه تراموا خیلی نزدیک می باشد. بازار بزرگ و دیدنی استانبول و مسجد ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی هم به  هتل آدورا استانبول ترکیه نزدیک می باشد. هتل مجهز به اتاق کنفرانس می باشد که مسافران تور ترکیهمی توانند از این سالن کنفراس استفاده نمایند. هتل برای مسافرانش همراه داشتن حیوانات خانگی را بدون مشکل می داند. هتل آدورا استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , خشکشویی و لباسشویی و اتو کشی برای خود دارد که مسافران تور ترکیه می توانند در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند.ترانسفر ویژه فرودگاه , اتومبیل کرایه , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , صرافی که بتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

هتل آدورا استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما ترکیه در منطقه زیبای شیشلی واقع شده است.هتل آرسیما ترکیه تمییز و مرتب می باشد و برای اقامت مسافران تور ترکیه بسیار مناسب می باشد. پذیرش و سرویس هتل شبانه روزی می باشد. هتل آرسیما ترکیه دارای یک صرافی می باشد که مسافران تور ترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند. در هتل آرسیما استانبول ترکیه مرکز ماساژ درمانی بسیار حرفه ای وجود دارد که مسافران عزیز از این مرکز می توانند استفاده کنند. اتاقهای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. امکانات هتل شامل » رستوران یا انواع غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , سیستم گرمایشی , خشکشویی و اتوشویی , سرویس صبحانه برای اتاق , حمام سنتی ترکی و حمام سنتی , سونا و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران عزیز تدارک دیده شده است.

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرسیما استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

هتل آمباسادر ترکیه کمر


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شیشه های دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. این هتل دارای فروشگاه های زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

منبع : هتل های ترکیه

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آمباسادر ترکیه کمر ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.


 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

این هتل 4 ستاره ترکیه فقط صد متر تا ایستگاه مترو ترکیه فاصله دارد و از مسجد مهریماه کمتر از یک کیلومتر نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل بوفه صبحانه،حمام سنتی،استخر،پارکینگ رایگان ،اینترنت در هتل،کافی شاپ،سالن ورزشی و اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ،حمام شخصی،بعضی از اتاقهای این هتل بالکن دارند

 

هتل رامادا پلازا ترکیه استانبول

هتل رامادا پلازا ترکیه استانبول

این هتل 5 ستاره در میدان تکسیم ترکیه واقع شده است و از فرودگاه بیست و پنج کیلومتر نیز فاصله دارد.این هتل زیبای ترکیه دارای صد و شصت و دو اتاق است که دو پنت هاوس و دوازده سوئیت دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل میز کار،حمام با سرویس مجهز،اینترنت ،صندوق امانات،سیستم تهویه ،حمام ترکی،استخر روباز،سولاریوم،ماساژ ،مرکز خرید و رستوران بین المللی با انواع غذاها نیز هست

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 هتل بلک بیچ ریزورتترکیه آنتالیا

 هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 
این هتل 5 ستاره ترکیه در منطقه ی بلک و در کنار ساحل واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن زیبایی ،سونا ،جکوزی،استخر روباز،آرایشگاه ،زمین تنیس،محل نگهداری کودکان،سیستم تهویه،صندوق امانات،پارکینگ ،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز پینگ پنگ ،زمین گلف و بوفه صبحانه نیز هست

هتل دلوکس ترکیه آلانیا

 هتل دلوکس ترکیه آلانیا

 هتل دلوکس ترکیه آلانیا

هتل  دلوکس آلانیا ترکیه در ساحل شن های طلایی واقع شده است. این هتل بهترین خدمات و جالب ترین سرگرمی های آبی و آفتابی را برای مسافران تور ترکیه در بردارد. این هتل 5 ستاره دارای رستوران مرکزی ( اصلی ) ، شش رستوران آلاکارته ( که شامل رستوران ایتالیایی، مکزیکی، چینی، سوشی، دریایی و ترکی میباشد.) ، دوازده کافه و کافی شاپ ، دو استخر روباز، سه استخر برای کودکان ، استخر آب گرم و سرپوشیده ، پارک آبی به همراه چهار سرسره میباشد. همچنین شامل لونا پارک ، حمام ترکی ، سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی، کلاب ، سینما، اتاق تلویزیون و اینترنت در لابی میباشد.

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 هتل آمباسادر ترکیهکمر


امکانات رفاهی این هتل ترکیهشامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد